nedeľa 9. februára 2014

Diary 6 - Updates

Kto mi kúpi takéto tričko??? :3


Pregnancy updates:
Som na konci 5.mesiaca (20. týždeň)
Bábo má okolo 220 - 250g
Meria asi 22 cm (zmestilo by sa vám do ruky)
Začínajú jej rásť vlásky
Začína vnímať svoje okolie... (a ocinko sa rozhodol, že musí ovplyvniť môj výber hudby, aby sa z nej nestal 1D závislák. Môže snívať ďalej. Toto dieťa bude PROUD DIRECTIONER.)
O svojej váhe radšej znova pomlčím :D
Vraj odteraz budem priberať 1cm každý týždeň... bože, šak ja ani cez dvere neprejdem doraz :D 
Často opakovaná veta: "Som tak tlusta!"
Často počutá veta: "Ale zlatučko tlusta!" (ľúbim, ťa miláčik :* )
Ja viem, moje táraniny vás nezaujímajú -_- ...


Nakoniec, little SPOILER k novej poviedke pre vás... xx
Nakoniec som sa rozhodla pre Harryho... (thanks to B.P. for such a beautiful picture) Poviedku by som chcela začať uverejňovať v marci bez ohľadu na to, či dovtedy skončím YLUMW alebo nie... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára