pondelok 20. januára 2014

Diary 5 (Some News)

 News about me and baby :)

Hojky!
"Takže, ako ste si už zrejme z obrázku vydedukovali, budem mať dievčatko. Strašne sa teším.Neviem ,čo vám sem mám napísať, v hlave mi lieta tisíc myšlienok a pocitov a všetkého...

Updates:
Som v polovici 5.mesiaca (18. týždeň)
Bábo má okolo 200g
Meria asi 16 cm
O svojej váhe radšej pomlčím :D

Nebudem vás nudiť vypisovaním svojich pocitov, ktoré sú aj tak chaotické.

Snáď vás len chcem poprosiť o pomoc! Fakt si neviem vybrať!
Ktorý???



1 komentár:

  1. Dievčatko.. jaj zlaté... no a ehm ja chcem potom fotku.. chápeme sa? :-D a ten kočík... hmm.. ten fialovy sa mi moc nepáči... a ten ružový je krásny a aj červený... ale asi ten červený je praktickejsi... vieš keď niekedy príde ďalšie.. a bude to chlapec tak červená je taká neutral :-)

    OdpovedaťOdstrániť