sobota 2. novembra 2013

Diary 2

28.10.2013- Pondelok večer
Som tu jeden deň a už umieram od nudy!!!! Aspoňže sa mi podarilo pripojiť sa na nejaké wifi. Pravdepodobne teraz niekoho okrádam o internet. Ale je mi to fuk! 10 minút ho nezabije a ja sa fakt nudííííím :(

29.10.2013 Utorok večer
OK! Toto je fakt nuda... Píšem nový príbeh. Z nudy! Máte sa na čo tešiť ;) Nepoviem, o čom je,aby mi niekto neukradol nápad. ;)

31.10.2013 Štvrtok večer
Od dnes som vraj v piatom týždni. Zisťujem si na nete niečo o piatom týždni tehotenstva:
 "Srdiečko začína biť. V tejto vývinovej fáze je srdiečko iba jednoduchou trubicou, ktorá vykonáva len niekoľko nekoordinovaných úderov. Jeho činnosť bude s pribúdajúcimi týždňami čoraz pravidelnejšia."
Ehm... Fajn... Ono to už má srdiečko.... Och... Moje malé ňuňu!
"Ako rastie: S dĺžkou 2 až 3 mm dosahuje embryo veľkosť malého pomarančového jadierka."
Moje bábo je veľké ako pomarančové jadierko? To je mi teda prirovnanie... Znie to tak divne...

"Záplava emócií. Ako sa cítite teraz, keď ste tehotná? Ak ste sa snažili otehotnieť už dlhší čas, ste pravdepodobne nadšená. Môžete však pociťovať aj úzkosť či pochybnosti, lebo chcete vedieť, či bude všetko prebiehať normálne. Ak je tehotenstvo pre vás prekvapením, možno sa bojíte alebo sama o sebe pochybujete. Všetky tieto emócie, od divokej eufórie až po materskú pýchu alebo pocit úzkosti, sú úplne bežné."
Fajn! Žiadne takéto divné emócie som nemala, kým som si toto neprečítala!!! Teraz už ich mám! K sakru, áno, tehotenstvo pre mňa bolo prekvapením, ale nepochybujem o sebe!!! Prečo by som mala??? (Mala by som tie blbé rady prestať čítať!)

1.11.2013 - Piatok večer
V stredu môžem ísť domov!!!! Hurá!!! Už teraz mám pocit, že sa nudou zbláznim!! Tu sa nedá nič robiť!! Chýba mi moja postieľka. Chýba mi ten, čo so mnou v tej postieľke spáva. Chcem sa znova k nemu túliť v našej postieľke... (Len túliť, vy perverzáci!) Patrik je tu síce každý deň, ale mne chýba naše spoločné usínanie... Ja už chcem ísť domov!!!!! :(

2.11.2013 - Sobota ráno
Chcem čokoládu!!! Potrebujem čokoládu!!! Chcem chcem chcem!!! Patrikovi som už poslala tri výhražne SMS. Ale on mi nič nechce doniesť!!! Ja chcem čokoláááááááduuuuu :( :( :( :(

Poobede
Patríček môj milovaný mi doniesol čokoládu!!! Zbožňujem ho! Ale teraz k veci. Bojím sa! Čo ak budem zlá matka? Čo ak sa nebudem vedieť starať o bábo? Čo ak nezvládnem pôrod? Čo ak ma nebude mať to bábo rado?

 Večer
A už je to tu! Načo som si ten článok štvrtok čítala? Čítam si zápis z poobedia. Musím si nájsť niečo, čím s zabavím. Celé dni sama, už mi to lezie na mozog...

2 komentáre:

  1. 21 ročné dievča, tehotné, má chalana... rozplakalo ma to... Závisť!!! :D Prajem ti veľa šťastia do života a vlastne ako tak čítam ty ho ani nepotrebuješ :) Chcem čokoládu :DDDD Paťko, jhaj dievča ani si nevieš predstaviť, že ako ti t oho Paťa závidím.. Nepoznám ho, ale jedno viem určite je úžasný, keďže za tebou chodí, nosí ti čokolády a zostal s tebou, aj keď si tehotná... Miluje ťa viem to.. Pôrod, hej desivé, ale ver, že keď to klbko budeš držať v náručí zabudneš aj na to, že ťa nečo bolelo. ZLá matka?! Nie, budeš úžasná matka.. Bohužial niektorý majú také matky, ktoré porodia dieťa, nechajúsiho, ale nikdy nebdú MATKY, živý príklad som ja. (ako myslím moja matka, chápeš nie? :D) Ale ja viem, že ty budeš úžasná matka a s Paťa úžasný otec... Viem, že sa tam cítiš zle, ale zato malinké stvorenie to stojí nie? Preboha sorry tu vekycávam, tak sa dievča drž :D S láskou tvoja milovaná Lola :DDD
    PS: zmazž ten kó, keď chcem pridať koment, pls.. Preukážte sa prosím či nie ste robot, no kurňa som mimoň nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. óóó... :) si zlatá, ďakujem :) fňuk fňuk... dojala si ma ;) teda nás :D stále si na to neviem zvyknúť :) a s poslednou vetou máš pravdu... Si moja milovaná Lola ;) S láskou, ♀Alex♀ a malý špunt :)

      Odstrániť